2011. szept. 19.

out of the box

még mindig nincsenek szavaim igazán, de fotó most annál több: 29 - ami azért már lehet, hogy túl sok is; viszont beszéljenek ők, tisztán, ahogy vannak.

mert mindig minden a kályhától indul el;
ebben a villában is - pazar darab és semmi faxni
arra jutottam, hogy nekem is kell majd egy
ilyen szék - svéd, modern és játékos
pohár csillár - nem dizájner cucc, a skandinávoknál simán
kapható (és nem ikea)
pince, ahol egykor huba von szeremley tárolt - ma már nem;
de egyszer ebből is lesz valami értelmes és használható
(ráadásul jó helyen van, nem úgy, mint a büfé)
ez egy nagyon okos gép; egyetlen cseppből megmutatja, a szőlő/bor
glükóz, fruktóz, pH tartalmát, sav állapotát, az ethanol szintet
és még 4 különféle fontos adatot (tényleg okos)
csak a rizling, a rajnai; 2 évjárat, 4 különféle verzió
västerbotten sajttorta kalix kaviárral, és házi creme fraiche
marinált lazac mandula krumplival, mézes kapormártással
rénszarvas sautée rókagombával, tőzegáfonyával és kétszersülttel
treklöver herrgards sajt paradicsomlekvárral
skanks almás pite vaníliával és citrom sorbet-val
ilyen, amikor működik a pohár csillár
futurisztikus (és baromi cool) tükörmegvilágítás
vannak ilyenek is badacsonyban: rusztikus, őszinte és szép
a laposa pincészet épülete - ilyen, amikor a minimalizmus és
a dizájn organikusan is lüktet
a pince és a téglaspirál
van benne egy erőteljes kurfli...
a badacsonyi svéd kolónia reggeliztetője az óbesterben;
hát itt lehet jót reggelizni: nyugalom, vonzó eklektika, mellé
pedig vivaldi kísérte a kiflit, a vajat és szalámikat - cool
akkora igény van rá, hogy áthozták a 21. századba is;
a tábla nagyon profi, ehhez kétség sem fér
a címszereplők: jobbra a kísértő
káptalantóti eklektika: operette, galaktika és házi tojás:
bárki bármit mond, szerintem ebből csak az egyik igazán bio
káptalantóti eklektika no. 2.: a diótörő (?) katonája egy
bőröndben mária magdolnával és egy praktikus termény
tároló dobozzal
káptalantóti eklektika no. 3.: na itt bio volt minden,
a haj-szakáll kombó is
káptalantóti eklektika no. 4.: olajból elég jól állnak
káptalantóti eklektika no. 5.: szerencsére betyárkörte nem volt
(vagy ha igen, nem tette ki az asztalra...)
káptalantóti eklektika no. 6.: a csodálatos süti szappanok után
egy újabb borzalom, süti gyertyák
káptalantóti eklektika no. 7.: ez vicces volt, viszont nem
fogyott
káptalantóti eklektika no. 8.: ez a lugas tetszett tulajdonképpen
egyedül az egész forgatagból; az van, hogy szerintem ez a piac
lehet, hogy bio, de leginkább csak turistalátványosság - nekem;
de én olyan mázlista vagyok, hogy a nagyszüleim földművesek voltak,
így gyerekként mehettem velük rendes piacra - árulni, vásárolni;
ezért ez nekem vásári komédia avagy bazári cirkusz 
na még ez is: hiába, van, akinek bejött az élet

és a zene: mert így változik folyamatosan az élet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése